Zestaw NetPage I

Komputerowe zarządzanie personelem. Zadania, przypomnienia, szablony wiadomości, grupowe wezwania i raportowanie to tylko wybrane funkcje.

Cena sugerowana netto:
Cena sugerowana brutto:

Korzyści:

  1. Dyskretny i szybki sposób komunikacji  pomiędzy personelem oraz z klientami.
  2. Najwyższy poziom kontroli personelu przez managera (kierownika).
  3. Obniżenie kosztów przez zwiększoną wydajność pracy personelu.
  4. Zoptymalizowana praca obsługi.
  5. Zwiększona liczba obsłużonych klientów – szybsza i bezpośrednia komunikacja.
  6. Wyższa jakość obsługi.
  7. Większe przychody.

Możliwości:

Możliwość podłączenia  dowolnej liczby pagerów tekstowych dla obsługi i klientów, z opcją tworzenia grup. Program NetPage pozwala na praca kilku użytkowników – stacji roboczych jednocześnie. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z szablonów wysyłanych wiadomości.

Program pozwala również na:

  • Przywołanie personelu – pozwala na wysyłanie wiadomości do jednego, kilku lub grupy użytkowników
  • Wiadomość dla klientów – wysyłanie wiadomości dla klientów, zapisanych wcześniej na listę
  • Zadania – przypisanie zadania danemu użytkownikowi, w zależności od ustawień otrzymuje powiadomienie o przypisanym tasku na pager, telefon kom. , mail. Zadania mogą być również wyświetlane w task kiosku (ekran dotykowy), z możliwością zamknięcia zadania po jego wykonaniu. Zamknięcie może również nastąpić poprzez wysłanie sms o tresci „idTasku dowolny tekst”.
  • Wysyłanie kopi wiadomości wysłanej na pager na adres e-mail użytkownika,
  • Ekrany z wyznaczonymi zadaniami dla osób lub grup,
  • Archiwum wiadomości/zadań – pozwala na podgląd wysłanych odebranych wiadomości/zadań. Filtrowanie ich po użytkownikach/dacie.
  • Szablony - szablony wiadomości które dzielimy na globalne i lokalne. Globalne szablony sa definiowane przez administratora i widoczne dla wszystkich, lokalne użytkownik definiuje dla siebie.
  • Alarmy – powiadomienia/przypomnienia. Opcja umożliwia stworzenie powiadomień w formie alarmów jednorazowych lub cyklicznych (jednorazowy, godzinny, dzienny, tygodniowy, miesięczny). Wysyłane na pager/sms/mail.
  • Waitlist – kolejki – konfiguracja/parametryzacja
  • Taks kiosk – konfiguracja / parametryzacja (dostępny od wersji 1.6)
  • Self check-in - jest to kiosk umożliwiający samodzielne wpisanie się na listę (waitliste/kolejke)
  • Test zasięgu – test zasięgu transmitera

System jednocześnie obsługuje komunikację z personelem jak i klientami.

Skład zestawu:

Oprogramowanie NetPage dla 5 stanowisk, transmiter TX-74USB  +  5 pagerów tekstowy +  2 zasilacze.

O firmie PRINT-SOFT

PRINT-SOFT jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą firm. Zajmujemy się wdrożeniami oprogramowania dla firm, hoteli, restauracji, oraz sprzęt: kasy i drukarki fiskalne, komputery, pos, monitory dotykowe, wagi, szuflady.

Posiadamy w swojej ofercie również kompleksowy system przywoływania klientów - LRS - Long Range Systems

Aktualności

14 październik 2015

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.